Photobucket

Saturday, January 10, 2009

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH.........

salam perjuangan untuk sume.. ni fisrt time aku bagi sedikit hasil nukilan aku kat page aku ni... aku sbnrnya tak brape pndai bab tulis menulis ni.. tulis merapu boleh la kot... hehe.. n kalu korg nk tau.. ni la 1st time aku wat blog aku sndiri, selame ni aku duk tengok blog org je.. dalam hati tu mmg nk wat.. tapi 'kejahilan' mengatasi segala-galanya.. hehe
pape pun, aku ingin mengucapkan tahniah kpd diri sendiri krn dgn pantas dan efisyennye, aku telah berjaya menghasilkan blog yg mencabar ni (part mane yg mencabar tu pun aku tak tau).. kpd kwn2 yg takde blog lagi tu.. cpt2 la blog ye.. n kepada yg dh 'otai' tu.. wa tabik same lu bro!!! hehehe.. jgn lupe bagi tnjuk ajar ye? =)
n lastly, aku skali lagi ingin mengucapkan tahniah kpd diri sndiri.. mmg tak terduga lagi.. aku ni mmg hebat!! TABIK SPRING kpd diri sndiri!!! hehehe....

No comments:

Post a Comment