Photobucket

Sunday, January 11, 2009

SEMESTER AKHIR KE AKU SKRG??

sedar xsedar, dh nk abis pun tempoh diploma yg ku lalui selama ini.. rase baru semalam aku melangkah ke bumi UDM ni.. n rase baru semalam aku berkenalan dgn member2 sekelasku.. TUHAN YANG MAHA KUASA, mengurniakan aku masa yg begitu berharga.. ALLHAMDULILLAH.. SEGALA PUJI BAGI ALLAH, TUHAN SEKALIAN ALAM...

byk kenangan2 di UDM yg terlintas difikiran aku skrg ni.. most of them yg manis la... namun ade juga kenangan pahit kat sini.. tp aku aku tahu, suatu hari nnt sume kenangan ini akn bertukar menjadi kenangan manis..




MANTECH TEAM IN MEMORY.... =)


posted by---- midjie_jazz

4 comments:

  1. haaa....
    mantech rowx bebeh...^_^
    ain...
    junior mung...
    pinjam org nye account..hak sendri xdop hu88

    ReplyDelete
  2. sapa yang tah pape??? -_-

    ReplyDelete
  3. alopz miji..mung kenai lagi kawe?
    hehehe
    skunk watpe?
    meh la jenguk saing kat cnie...muahahaha

    ReplyDelete